Welcome To My Website

* seDih anUgerah Allaah,,, *

oleh Welni Kurniati pada 13 Januari 2010 jam 19:52


Berapa ramai manusia yang tak ada perasaan sedih??semuanya pasti ada kan...cuma kita nampak atau pun tak...di zahirkan atau pun di simpan...ada yang suka meluahkan perasaan sedih yang dihadapi...ada yang suka memendam perasaan sedih...terpulang pada diri masing2...

bagi saya....saya bukanlah seorang yang suka mempamerkan kesedihan..namun jika kesedihan saya telah 'terpamer' bersama juntaian 'mutiara' jernih...itu tandanya saya sudah hampir-hampir meletup...mungkin sebab mutiara2 itu sudah lama tersimpan..tapi itulah diri saya...bukan seorang pencerita yang baik..tapi insyaAllah pendengar yang baik...

saya tak suka orang lain di pengaruhi dan dibelenggu dengan cerita sedih serta masalah saya...saya mahukan sahabat-sahabat saya gembira disamping saya..bukannya berduka di samping saya...itu sikap saya....maaf jika ada yang tak suka dengan cara saya..tapi itulah saya... a good listener but not a good talker.

perasaan sedih ni satu anugerah dari Allah..dengan sedih kita dapat keluarkan air mata kita untk sihatkan lagi mata kita..dengan sedih kita lebih dekat dengan Allah...


^_^
Voting Anda
Rating:9.5
Reviewer: Unknown
Description: * seDih anUgerah Allaah,,, *
ItemReviewed: * seDih anUgerah Allaah,,, *

0 komentar:

komen

AchiyaK ZanJabiL



Mode Hemat Energi,Gerakkan mouse anda untuk kembali ke halaman!