Welcome To My Website

..headstone..


oleh Rizki Fauziah pada 15 Februari 2011 jam 5:11


Aku terlalu angkuh..
Hingga aku pernah berkata, "aku tak mungkin mencintaimu, takkan pernah !"

Aku terlalu keras kepala..
Hingga aku tak mau mengakui bahwa kini hatiku untukmu..

Aku terlalu bodoh..
Hingga aku memintamu pergi jauh dariku..

Nyatanya..
Aku kini terluka melihatmu pergi..
Aku kini menangis sendiri..

Dirimu..
Yang entah sejak kapan tumbuh dihatiku..
Semakin hari..semakin besar..

Aku..
Yang tak jujur pada hatiku..
Semakin hari..semakin tersiksa .

Keangkuhanku..
Yang begitu tegak..
Semakin hari..semakin goyah..

Kepala batuku..
Yang begitu keras..
Semakin hari..semakin melunak..

Dan kebodohanku..
Yang tak dapat terelakkan..
Semakin hari..semakin ingin membuang smuanya..
Membuang dirimu dan smua tentangmu dari ingatanku..dari hatiku..

.RF.
Voting Anda
Rating:9.5
Reviewer: Unknown
Description: ..headstone..
ItemReviewed: ..headstone..

0 komentar:

komen

AchiyaK ZanJabiL



Mode Hemat Energi,Gerakkan mouse anda untuk kembali ke halaman!