Welcome To My Website

jarak..!! Pinjam aku kekasihmu

oleh Naya Aloneforsky pada 15 November 2011 pukul 11:35


Kekasihmu begitu hebat hingga mampu membuatku ingin menanam mawar dihalamanny..
Ditanah yang subur terawat..

Jarak..
Apa kau marah padaku hingga menjauhkan dy dariku...
Mungkin dia memang kekasihmu...

Tapi aku inginkanny...
Bersenandung dpeluknya sembari meminum kopi seduannya...
Aku berharap banyak padanya kekasihmu jarak..

Andai kau tak ada
sepenuhny kelopak-kelopak jiwa dan raganya pasti kan ku rawat...

Bisa kah kau pergi sejenak jarak..???
Tak perlu bermusim-musim..
Agar aku bisa menjagai kekasihmu hingga kau berlabuh....
Voting Anda
Rating:9.5
Reviewer: Unknown
Description: jarak..!! Pinjam aku kekasihmu
ItemReviewed: jarak..!! Pinjam aku kekasihmu

0 komentar:

komen

AchiyaK ZanJabiL



Mode Hemat Energi,Gerakkan mouse anda untuk kembali ke halaman!