Welcome To My Website

Orang ketiga ~> orang kelima


oleh Rizki Fauziah pada 25 Desember 2010 jam 6:26


Saya benci ketika saya dituduh sebagai orang ketiga dalam hubungan kalian !

Pertama , setiap perhatian yang saya berikan pada kekasih anda bukanlah sesuatu yang luar biasa bagi saya . Harus anda tahu , saya memang seperti ini . Kadang terlalu perhatian dengan orang2 , saya akan baik pada orang yang baik pada saya ! Itu saja .
Lalu , jika anda jadi saya . Apakah anda akan diam saja melihat teman anda sakit , bahkan wajahnya pucat seperti orang sekarat .
Maaf , saya bukan orang yang seperti demikian . Saya orang yang cukup waras untuk menanyakan keadaannya dan menyuruhnya beristirahat .

Kedua , kenapa anda marah pada saya jika saya perhatian pada kekasih anda . Sementara anda hanya diam saja melihat dia perhatian pada saya . Itu tidak adil ! Marahlah pada kekasih anda ! Jangan pada saya .

Ketiga , jika memang anda tidak mau saya perhatian pada kekasih anda . Sebaiknya anda yang lebih perhatian padanya . Jangan terlalu sibuk pada dunia anda sendiri dan mengacuhkannya !

Keempat , bersenang hatilah karena saya tidak sedang jatuh hati pada kekasih anda ! Bahkan pada orang lain pun tidak ! Jadi jangan khawatir saya akan merebutnya dari anda .

Terakhir , kenapa menyebut saya orang ketiga ? Saya tidak suka angka tiga . Saya lebih suka angka lima . Jadi , kenapa anda tidak menyebut saya orang kelima ?

.RF.
Voting Anda
Rating:9.5
Reviewer: Unknown
Description: Orang ketiga ~> orang kelima
ItemReviewed: Orang ketiga ~> orang kelima

0 komentar:

komen

AchiyaK ZanJabiL



Mode Hemat Energi,Gerakkan mouse anda untuk kembali ke halaman!