Welcome To My Website

_andai ia tau_


oleh Rizki Fauziah pada 26 Februari 2011 jam 5:59


Andai ia tau , btapa aku terluka mencintainya .
Karna aku harus jadi yang kedua .

Andai ia mengerti , aku sulit bernafas saat ia dengan yang lain .
Aku ingin melepaskannya , tapi tak mampu .

Ingin rasa aku melarung cintaku bersama gelombang .
Enyahkan pahit , sakit , n luka yang ia ciptakan .

Aku menangis d tepi jurang keputusasaan .
Knapa aku harus mencintai seseorang yang membagi cintanya untuk orang lain ?

Jika saja ia melepaskanku sejak dulu .
Mungkin aku takkan sakit sehebat ini .

Andai ia tau , kini aku serapuh kelopak bunga .
Voting Anda
Rating:9.5
Reviewer: Unknown
Description: _andai ia tau_
ItemReviewed: _andai ia tau_

0 komentar:

komen

AchiyaK ZanJabiL



Mode Hemat Energi,Gerakkan mouse anda untuk kembali ke halaman!