Welcome To My Website

[dewi kegelapan]


oleh Rizki Fauziah pada 15 Februari 2011 jam 21:09


Aku terdiam kala senja menyambut sang rembulan..
Aku tertunduk bersama bunga-bunga yang layu..
Akulah dewi kegelapan..
Menikmati gelapnya malam, disapa angin berhembus..

Aku menangis ditemani kilauan redup bintang-bintang d angkasa..
Aku terisak dalam pekatnya malam..
Akulah dewi kegelapan..
Tak berdaya dibawah sinar penguasa malam..

Ketika pagi menghampiri, aku bangkit dari singgasana kegelapanku..
Tersenyum kepada mentari pagi..
Menari ditemani embun yang lembut menyapa..
Akulah dewi kegelapan, yang takkan menangis dibawah cahaya terang..

Biarpun aku terluka disayat pedang..
Biarpun aku hampir karam ditelan ombak badai..
Biarpun aku akan jadi abu dibakar api..
Aku takkan menangis tanpa kegelapan..
Karna aku adalah dewi kegelapan..
yang sesungguhnya takut pada kegelapan..
Yang takkan mampu berdiri,
takkan bisa tersenyum..
Tak kuasa menari..
Bila sang kegelapan merangkulku..

.RF.
Voting Anda
Rating:9.5
Reviewer: Unknown
Description: [dewi kegelapan]
ItemReviewed: [dewi kegelapan]

0 komentar:

komen

AchiyaK ZanJabiL



Mode Hemat Energi,Gerakkan mouse anda untuk kembali ke halaman!