Welcome To My Website

Maafkan anakmu ayah ibu.


oleh Miraie Sank BlackgreenAnjink pada 4 Desember 2010 jam 6:01


Ya Allah,Rendahkanlah suaraku bagi mereka. Perindahlah ucapanku di depan mereka. Lunakkanlah watakku terhadap mereka dan Lembutkan hatiku untuk mereka.......

Ya Allah,Berilah mereka balasan yang sebaik-baiknya,atas didikan mereka padaku dan Pahala yang besar atas kasih sayang yang mereka limpahkan padaku. peliharalah mereka sebagaimana mereka memeliharaku.

Ya Allah,Apa saja gangguan yang telah mereka rasakanatau kesusahan yang mereka deritakan kerana aku,atau hilangnya sesuatu hak mereka kerana perbuatanku,maka jadikanlah itu semua penyebab susutnya dosa-dosa mereka dan bertambahnya pahala kebaikan mereka dengan perkenan-Mu ya Allah,hanya Engkaulah yang berhak membalaskejahatan dengan kebaikan berlipat ganda.

Ya Allah. Bila magfirah-Mu telah mencapai mereka sebelumku. Izinkanlah mereka memberi syafa'at untukku.Tetapi jika sebaliknya, maka izinkanlah aku memberi syafa'at untuk mereka, sehingga kami semua berkumpul bersama dengan santunan-Mudi tempat kediaman yang dinaungi kemulian-Mu, ampunan-Mu serta rahmat-Mu.Sesungguhnya Engkaulah yang memiliki Kurnia Maha Agung,serta anugerah yang tak berakhir dan Engkaulah yang Maha Pengasih diantara semua pengasih.

Amin Ya Rabbul Alamin..
Voting Anda
Rating:9.5
Reviewer: achiyak
Description: Maafkan anakmu ayah ibu.
ItemReviewed: Maafkan anakmu ayah ibu.

0 komentar:

komen

AchiyaK ZanJabiL



Mode Hemat Energi,Gerakkan mouse anda untuk kembali ke halaman!