Welcome To My Website

. aku bukan mereka .


oleh Rizki Fauziah pada 21 Februari 2011 jam 10:56


Aku..bukanlah gadis yang slalu bersikap manis..
bukan gadis penurut..bukan gadis mempesona..
Maaf jika aku bukan yang km harapkan..

Aku..bukanlah gadis anggun seperti mereka..
Menggunakan rok..juga sepatu hak tinggi..
Maaf jika aku tak layak untukmu..

Aku..bukanlah gadis yang pandai bertutur kata..
Pandai memujimu..pandai mengungkapkan cinta..
Maaf jika aku tak seperti yang kamu fikir..

Aku memang arogan, apatis, egois, dan angkuh !
Tapi dibalik semua itu..
Ada sisi lain yang tak pernah km lihat dariku..
Semua perhatianku..semua upadayaku..
Yang begitu besar dan hebatnya..
Tak tersadari sedikitpun olehmu..

Semoga km tak pernah lupa..
Biarpun aku seperti ini..
Aku tetaplah seorang manusia biasa..
Punya hati untuk mencintai dan menyayangi..
Dan aku masih seorang wanita..
Aku rapuh..bisa saja hancur hanya dengan sekali pukulan darimu..

.RF.
Voting Anda
Rating:9.5
Reviewer: Unknown
Description: . aku bukan mereka .
ItemReviewed: . aku bukan mereka .

0 komentar:

komen

AchiyaK ZanJabiL



Mode Hemat Energi,Gerakkan mouse anda untuk kembali ke halaman!